.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعتبارات فرهنگي گيلان عادلانه توزيع شود

نماينده مردم گيلان در مجلس خبرگان رهبري گفت: اعتبارات فرهنگي گيلان با توجه به ضرورت‌ها و اولويت‌ها در بخش‌هاي مختلف عادلانه توزيع شود. 

حجت‌الاسلام والمسلمين رضا رمضاني در يادواره 29 شهيد حافظ آباد و پاسكياب در مسجد اميرالمومنين (ع) اين شهر اظهار داشت: كساني كه وظيفه خود را تشخيص مي‌دهند بايد به آن عمل كنند.
وي ادامه داد: سران سه قوه در بخش‌هاي كلان كشور بايد تبعيت محض خود را از رهبري معظم نظام داشته باشند و در بخش‌هاي ديگر نيز به اين صورت عمل شود.
رمضاني با تاكيد براينكه در استان‌ها بايد شرايط حفظ آرمان‌هاي انقلاب فراهم شود، افزود: كساني كه مي‌خواهند در گيلان خدمت كنند بايد بدانند جوانان اين استان ارزشي و فهيم هستند.
نماينده ولي فقيه در آلمان مردم گيلان را فهيم خواند و خاطرنشان كرد: مردم اين استان براي انقلاب خون دادند و ولايتمداري آنها براي همه به اثبات رسيده است.
وي با بيان اينكه در تمام حوزه‌ها بايد تلاش شود، گفت: فرهنگ انقلاب بايد در مدرسه‌ها به دانش‌آموزان آموزش داده شود و اين امر جزو مطالبات مردم گيلان است.
رمضاني آموزش فرهنگ ناب انقلاب به دانشجويان را از جمله مطالبات مردم گيلان عنوان كرد و بيان داشت: همه بايد در حوزه فرهنگ تلاش كنند تا زمينه تحقق فرهنگ ديني بر پايه قرآن و عترت محقق شود.
رئيس هيئت نظارت اتحاديه شيعيان در آلمان با اشاره به اعتبارات فرهنگي گيلان، تصريح كرد: اعتبارات فرهنگي استان با توجه به ضرورت‌ها و اولويت‌ها بايد در بخش‌هاي مختلف عادلانه توزيع شود.
وي خواستار تشكيل كميته‌هاي فرهنگي در گيلان شد و افزود: اين كميته‌ها مي‌توانند مشخص كنند بودجه‌هاي فرهنگي از كدام طريق هزينه شود و چگونه مي‌توان فرهنگ انقلاب را در استان نهادينه كرد.
رمضاني مرور وصيتنامه شهدا را سبب گام نهادن در مسير آرمان‌هاي انقلاب دانست و خاطرنشان كرد: شهيدان داراي روحيه جهادي بودند و جامعه در حال حاضر نياز به استمرار اين روحيه دارد.
رئيس مركز اسلامي هامبورگ آلمان انقلاب را داراي آرمان‌هاي اسلامي با تفسير امام (ره) و مقام معظم رهبري معرفي كرد و اظهار داشت: انقلاب اسلامي داراي سه ركن اسلاميت، رهبريت و جمهوريت است و ملت‌هاي آزاده جهان در عصر حاضر از اين سه ركن الگو گرفته‌اند.
وي ضربه به اين سه ركن را موجب وارد آمدن ضربه به انقلاب اعلام كرد و گفت: دشمنان در صدد ضربه وارد كردن به انقلاب هستند.
رمضاني با تاكيد براينكه انقلاب بايد در مسير خود به دست محرمان سپرده شود، بيان داشت: كساني مي‌توانند اين مسير را ادامه دهند كه راه امام (ره) و مقام معظم رهبري را پذيرفته باشند.
نماينده مرجعيت اعلاي شيعه در اروپا با اشاره به اينكه در سه دهه انقلاب اسلامي بسياري از افراد مردود شدند و كنار رفتند، تصريح كرد: پيام‌هايي كه از كنار رفتن اين افراد صورت گرفته بايد براي همه درس باشد و آن را اصل و پايه قرار دهند.
وي توجه به اصول و مباني را مهم ذكر كرد و افزود: همه بايد خود را فداي مباني انقلاب اسلامي كنيم.
رمضاني بر ديني شدن فرهنگ جامعه تاكيد كرد و اظهار داشت: نظام نيازمند روحيه جهادي است و اين روحيه را بايد در عرصه‌هاي سياسي و فرهنگي حفظ كنيم.
نماينده مردم گيلان در مجلس خبرگان رهبري تمام مساجد و مراكز فرهنگي را ميدان نبرد در عرصه جنگ نرم خواند و خاطرنشان كرد: مي‌خواهند فضاي فكري و فرهنگي جوانان را تغيير دهند و به طرف سكولار هدايت كنند.
وي ملت ايران را سياسي‌ترين مردم جهان ناميد و گفت: نسل چهارم انقلاب را مي‌خواهند به طرفي هدايت كنند كه نوع نگاه امام (ره) به اسلام را نداشته باشند و وظيفه ما در اين زمينه بسيار مهم است.
رمضاني با بيان اينكه دنيا متوجه انقلاب اسلامي شده است، بيان داشت: اسلام‌گرايي پديده آمده در جهان به دنبال اين اسلام است.
نماينده ولي فقيه در آلمان به وقايع كشورهاي تونس، مصر، بحرين، عربستان و ... اشاره كرد و افزود: مردم اين كشورها با تفكر انقلاب اسلامي قيام كرده‌اند.
وي قيام عليه ظلم را نياز فطري بشر توصيف كرد و اظهار داشت: در حال حاضر جهان اسلام متوجه ولايت شده و تفكر ضد صهيونيستي به بركت نظام اسلامي در كشورهاي غربي به وجود آمده است.
رمضاني با اشاره به اينكه قيام‌هاي مردمي كشورهاي اروپايي را نيز دربر مي‌گيرد، تصريح كرد: در كشور آلمان زمينه برگزاري همايش‌هايي درباره انقلاب اسلامي به وجود آمده تا بدانند چه تحولي را نه تنها در دنياي اسلام بلكه در نظام بين‌الملل پديد آورده است.
رئيس هيئت نظارت اتحاديه شيعيان در آلمان از اسلام‌گرايي بين جوانان اروپايي خبر داد و گفت: نظام اسلامي محور فكري جهان شده و اتفاق بزرگي كه در دنيا رخ داده يك معجزه است./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.